loading...
کلاس دهم پایه دهم
تبلیغات

ویژه

کلیپ تبلیغاتی درس گیر
SeyedAli بازدید : 2152 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (4)

امروزه این بازی اینقدر جا افتاده که توی هر گوشی و تبلتی میتونین این بازی رو مشاهده کنید.

شاید خودتون متوجه نیستید ولی ساعت ها از زندگیتون رو دارید پای یک صفحه موبایل میزارین!

این موضوع اینقدر شایع شده که مجله خبری ساعت 19 روز 93/19/9 به این بازی پرداخته!

 

من خودم فکر میکنم هر انسانی باید روی کار هایی که انجام میده کنترل داشته باشه و به نتایجش هم فکر کنه!

خودم به شخصه بازی میکنم!اما خیلی خیلی کم!شاید راه حل مناسب برای ترک این بازی حذف اون از گوشیتون نباشه!

شما چه نظری دارید؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بربر کینگ در تاریخ 1394/06/13 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظر من این روش شما فقط به درد تازه واردا میخوره چون حتی اگه بدون سیو کردن بازیو پاکش کنیم دوباره از سوپرسل میشه اکانتو پس گرفت . لازم نیست بازیو پاک کنیم فقط نباید نه تو بازی رفت نه حتی به کلش و لول ساختمونامون فکر کنیم.

این نظر توسط امیر رضا در تاریخ 1394/02/28 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.
مطمئنم که خودت هم این بازی رو می کنی.
یعنی شک ندارم.
پاسخ : اگه دقت کنین نوشتم که بازی میکنم!

این نظر توسط amirHosein در تاریخ 1393/11/25 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

رضا درست میگه خودم چهارشنبه که تعطیل شد کلش نصب کردم لول9 بودم که گوشی قاطی کرد و کلش فورس کلوز میداد
همین شد که دیگه حال دوباره بازی کردن کلش رو ندارم والسلام
پاسخ : اگه کسی از چیزی بدش بیاد اصلا به اون اعتیاد پیدا نمیکنهشکلک)
که بخواد ترکش کنهشکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/10/24 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

سلام من فکر میکنم برای ترک چیزی باید از اون بدت بیاد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب در وب گذاشته شود؟
    آیا با نمایش مطالب فقط برای کاربران عضو موافق هستید؟
    آیا با راه اندازی فروم(تالار گفتمان٬انجمن) پشتیبانی درسی موافق میباشید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1340
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 18,069
  • بازدید کلی : 481,823
  • کدهای اختصاصی